Последните маркетингови проучвания сочат, че броят на сърфиращите потребители е близо 2 млрд. в световен план. 88% от тях твърдят, че онова, което ги мотивира да пазаруват посредством интернет, е подробната информация за онова, към което са се насочили. Ако трябва да обрисуваме подобна картина относно пазаруването на дрехи онлайн, ще установим, че:
- през 2018-та година модният бранш е генерирал около 533 млрд. долара приходи от онлайн пазаруване на текстил, обувки, аксесоари и др.;
- през 2021-та е-търговията в бранша е спечелила приходи на стойност 662 млрд. долара;
- 66% от поръчките се извършват посредством смарт телефоните и мобилните апликации.
Какво ни показват всички тези цифри
Предимствата от пазаруването онлайн са много и разнообразни. Днес е много по-лесно да се генерира информация относно качеството, материите, условията за доставка и връщането на дрехите, отколкото в годините, когато достъп до глобална база данни просто не сме имали. Референциите, оставяни от клиенти, пазарували онлайн от един или друг сайт или марка, често определят и нашия избор. Ако отзивите са преобладаващо негативни, едва ли потребителите лъжат еднакво и целенасочено. Това е много важно предимство, защото почти всички утвърдени онлайн магазини за дрехи, какъвто е и ПОЛИТИКОС, доставят стока от Европа, САЩ и Азия. И ако стоката не е качествена, нито клиентът ще е доволен, нито търговецът, който уронва авторитета си. Ето защо е добре да се замислите за вземането на участие в е-търговията с облекло.
Предимствата обаче не се изчерпват с това.
Какво ни дават е-търговците на дрехи
Да речем, че сте се решили да извършите поръчка през сайта на препоръчан бранд. Вероятно сте забелязали предимства като безупречното структуриране на стоките по категории, стилове, марки, цветове, размери. Срещнали сте разнообразие от съвети за красива визия, както и опции за удобно заплащане. Упоменати са условията за доставка, гаранциите за качество и възможността да върнете поръчаното. Направили сте справка относно размерите и цените.
Онова предимство, което се забелязва най-малко е, че онлайн магазините за дрехи почти винаги предлагат идеи за комбинации, информация за материите, както и отстъпки при налични фабрични дефекти. Във физическите магазини за мода няма как да получите това – там разчитате единствено на искреността на консултанта и неговата осведоменост. И не на последно място – най-голямото сред всички предимства е спестяването на ценно време. В киберпространството можете да се сдобиете с желаните дрехи много по-бързо и лесно – изписвате онова, което Ви трябва и оставяте на търсачките да филтрират резултатите по ключови думи.